bitti diyemezsin:gramer

hayatta bazı şeyleri alttan almayı biliyordum zaten ama bunlara gün geçtikçe yenileir ekleniyor.mesela gramer.her kaldığımı öğrendiğimde bu dersten,önce bir  hüzün çöküyor omuzlarıma.sonra ara ara içki masası ayyaşlığıyla da bana bu yapılır mıydı be,diye hatırlıyorum gerçi.neyse sonra üstünde türlü türlü geyik döndürüyorum bu gramerin.öss için hazırlandığım yıllarda bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum,ondan öncesine de bakıyorumm..yok ya okul hayatım boyunca hiiç böyle zorlandığımı hatırlamıyorum.o lise yıllarımdan birşeyler hatırlıyorum ama.böyle çokta uzaktan olmayan bir ses çınlıyor kulağımda:'bitti diyemezsin..akademisyenler bile bitti diyemez..' işte bu gramer için söylenmiş mısralar çınlıyor kulaklarımda.evet diyemiyorum(keşke kısık sesle konuştukalrımızı öyle yazabilsek ya).ha şuna da açıklık getirmek isterim ben öyle inek her notu AA olan tiplerden değilim.tamam gözlüklüyüm felan ama öyle de değilim işte.bi dersten kalmak sıkıntı değil yani hiç bana.sadece anlamlandıramadığım şeyler yazdırtıyo bana bunları.for example,ben bu ingilizcenin dilbilgisini bilmeden nasıl oluyor da konuşup,okuyup,yazabiliyorum?yani nasıl oluyor da gramerim olmadan diğer derslerden geçebiliyorum.sistem bana acilen bir çare bulmalı.

0 yorum: