gönderilmiş,ulaşamamış,evlenmiş

Artık yazılmaya yazılmaya mektupların tedavülden kalktığını düşünmekteyim.Evet,aynen böyle düşünüyorum yoksa gönderdiğim mektubun,hiç bir engel olmamasına rağmen,adresine ulaşamamasının başka bir açıklaması olamaz.Tabi bu mektubu O na göndermenin ne kadar sağlıklı olup olmadığını sorgulamak dışında.Ayy gönderdim de büyük yük kalktı üstümden,O nun da tabiriyle 'lise aşkım'ın kırıntıları küllerii artık neyiyse çıktı gitti evimden.Öyle mi oldu gerçekten ki?Şayet öyle olduysa neden hala ulaşıp ulaşmadığının peşine düştüm de bunalrı yazıyorum ki?Bugün düşündüm de mektubum Ona hiç ulaşmazsa diye.Sonra bir başkasının eline geçeceğini düşündüm.Açıpta içindekileir okuyacağını,'Vay be!Ne çok sevmiş.' diyeceğini düşündüm.Ne var,düşündüm işte.Hatta abarttım o bir başkasının da etkilenmiş,sersemlemiş vaziyette bana mektup yazacağını düşündüm,en son evleniyoduk felan işte düşüncemde.İşe bakar mısın,O na gönderdiğim aşk mektubu tadında romantik-otantik kağıt parçalarımın sonunda birbaşkasıyla evlenip çıkıverdim.

0 yorum: