Ben böyle gülüyom ama..

   ''Ya siz benim güldüğüme bakmayın.Ben gülüyorum aslında ama..Şey işte,içim de kan ağlıyor.''
İçin kan ağlıyorsa,sen niye gülüyon arkadaşım?İçi dışı bir olmasan da,bi tutarlı ol be.Ağlarken de içinden mi gülüyosun?Mesele ne yani?Hem için haykıra haykıra ağlarken,durmadan gülersen cidden bakarlar sana.Kahkahalarla başlayan,histerik ağlama krizleriyle son bulan Yeşilçam karakteri olursun.
 Ayrıca sen sadece gülmek için de doğmadın ki.İçinde kopan fırtınaları ağzın açık sırıtarak saklamak zorunda da değilsin.Derdin nedir ben anlamadım ki.


Böylesi her anında güldüğünden ötürüdür ki canları mı sıkkın,sevgililerinden mi ayrılılar,patrondan azar mı yediler,sunumları kötü mü geçti vs. gibi durumları bilemeyiz.Neden?Çünkü adam mütemadiyen güler.Biz de anlamayız.Güler,sonra da küser.Küser çünkü sen onun sıkıntısını sormazsın.Hani şu içinden ağlayıp dışa güldüğü sıkıntısı.E sen anlamadın ki sorasın..Ne denir ki.'Oğlum sen böyle gülüyon ama var kesin bişey'.Beklenti bu cümlede midir acep.Olsa bile cevap hep 'yokbişey'dir.Yokbişeydir ki ilerde dolsun dolsun ve 'siz benim güldüğüme bakmayın aslında..'diye başlayan bir cümle olsun.Hadi iyakşamlar olsun!

0 yorum: