Hamlet'e bi hava atma bi bişeyler

 Artık ortadan ikiye ayırdığım,bi ton daha kızıl saçlarım var.
 O kadar çok dağıttığım,dağınıklıktan içeri giremediğim bi odam var.Kardeşimin yokluğunu fırsat bilip odaları değiştirme planlarım var.
 Başta şişkinlik sandığım,5aylık hamile yengemle aynı olan ve artık benim bi parçam olduğuna inandığım bi göbeğim var.
 Kafama dolayıp dolaştığım bir yazmam daha var.Üstelik 3liraya aldımm.
 Etek olmayı bekleyen dantelden bi fiskos örtüm var.

 Keyfim var,kahyası var,yarın gezip göreceğim yerler var.
 Benim keyfim var da,elinde güller varken üstü başı kan olan insanlar da var.  
 Adamın biri var hatta ikisi var.
 Yersiz belki ama çok içten bi kayıtsızlığım var.
 Bitmek bilmez,Sokrateste olmayan bi geyiğim bi feylosofluğum var.
 Yaklaşık bir haftadır üstümden çıkarmadığım su yeşili pantolonum var.
 Bilgisayardaki notları okuyup ders çalışamadığım gibi bakıp bakıp geçtiğim ama elimde olsa daha kıymetli olacak olan yığınla fotoğraf var.
 Hafif bi miskinlik var,fonda da hafif bi müzik mesela bu var. http://fizy.com/#s/3xx55r
 Geçip giden koskocaa 5 ay var.Bunun yanında da farkında olmadan geçen 20 yıl.Şuursuzca bi 20yıl ve her an'ı anlara bölen bi 5 ay var.
 

 Böyle işte Hamlet biraderim.'To be or not to be' dedin ben de var dedim,varım dedim.
   Ben varım hem de oldukça.Ama görmeyenler de var.

0 yorum: