Uyur,Uyur Belki Başucunda ;)

  Hayattaki en özel günün doğduğun gün olduğuna inanırım ben.O günün ardı sıra gelir çünkü diğer özel günler,sen varsın diye.Sonra bi de öldüğün,sessizliğe gömüldüğün gün var.O gün de unutulmaz.Çok sağlam bir hafızam yoktur hele sayılar ve tarihleri anımsamakta epey güçlük çekerim.Amaaa..
 
  Bugün 1 Mart.Baharın ilk günü.Babamın dünyaya geldiği gün.
  İyi ki doğdun babam!
  Şayet geçen sene aramızdan ayrılmamış olsaydın bugün birlikte senin 47. yaş gününü kutlayacaktık..Ne kadar da genç geldin gözüme babam.47 ne ki..Ama genci yaşlısı yok dimi ölümün.Kendin söylemiştin bunu bize.Kanser olduğunu öğrendiğin gün,karşına alıp konuşmuştun bizi.Düşmanımız belli çocuklar demiştin,savaşacağız.Yenik düştük be babam..Ne kadar özlendiğini tahmin bile edemezsin.
 
   Her neyse doğum günün bu gün senin.
   Pastanı yine ben yaptım.Bembeyazın üstüne yeşilde yaptım hem de:)Annem,Sefa ve ben birbirimizi öptük,bizi bi yerlerden gördüğüne inandık ve kestik pastanı.
 
   İyi ki doğdun babam!


0 yorum: