bensel

    Çok eğlenceli şeyler yazacaktım buraya hep hesapta.Ama zamanla fikirlerim değişti.Benim yazılarım 'little little into the middle' oldu.Geçen sene bu ay kitap çıkarmaya karar vermiştim.Yeni ders hocamız kendimden bahsetmemi istediğinde, 'İsmim Merve,bu benim ilk üniversitem.Kitap okumaya bayılırım,örgü örerim.Bi de kitap yazıyorum hocam.' diyiverdim.O an bi kitabım olmalı diye düşündüm.O zamandan beri düzenli olarak yazıyorum işte:)


   Aslında çok sade ve dağınık bi hayatım var ama olmadık yerlerde olmadık şeyler geliveriyor başıma ve işler orda karışıyor işte.Bi ton anı birikiyor sonrasında da.Tanımadığım insanlarla gülüp ağlarken buluyorum kendimi.Ortak bi acıyı ya da mutluluğu falan paylaşıyoruz.

    İşte bu sabit düzende olmayan hayatımı samimiyetle burda anlatıyorum,dilediğimce.Bazen yaşadıklarıma üçüncü bi kişi gibi bakıyorum bazen de birincil ağızdan anlatıveriyorum her şeyi.Son bir yıldır,buraya yazana kadar hep aklımın bi köşesinde psikologtan bir randevu almak geçiyor lakin yazdıktan sonra en güzel terapinin bu olduğuna karar verip sersemlemeden bırakıveriyorum hiç almadığım  anti depresanlarımı.
                                                                             ;)

 

0 yorum: