aşk-sevdiğinle değil seni sevenle(!)

Sevdiğinle değil seni sevenle birlikte ol diyenler,
Biz de biliyoruz sevilmek hoş şey iyi şey,ama sevmeyince tam bir karın ağrısı,sırtta kambur gibi sevilmek.Tamam belki sevdiğimizle olamıyoruz da bizi sevenle niye birlikte olma gerekliliği yükleniyorki kalplere,kafalara.Hem o zaman ben de beni seven biriyle birlikteydim şimdiye.Al bak işte beni seveni napcaz bu durumda açıkta kaldı.Sonu yok ki bunun.Kısır döngü.Nereye kadar sevdiğimizden vazgeçip sevenle olcaz ki?E birilerinin de acı çekmesi lazım yani.Ben sevdiğimle olamıyosam beni seven de benle olamasın abi.Ben kabullenmişsem bu durumu o da kabullensin.Herkes kendi sevdasına sahip çıksın,sorumluluk alsın ama artık bi zahmet.Pönküre pönküre ağlayıp 'ah ulan o şerefsiz yüzünden' demiyelim.Çünkü eş zamanlı olarak bu cümledeki sövülen şerefsiz biz de olabiliriz,bilmediğimiz biri tarafından sevilerek.

0 yorum: