Toprak değil de Bulut olan Adam


Babamı kanser diye bişeyden kaybettim ben.Öyle bişeydi işte.Babama teşhis konulmadan önce,alelade bişeydi.Televizyondan duyduğum kadarıyla biliyordum.Bir de falancanın oğlu,kızı ya da anasının babasının yakalandığı bişey olarak.Hatta çoğu zaman duymuyordum bile.

Babamdan sonraysa,algıda seçicilik olsa gerek,her yerde 'kanser' kelimesini görüp duymaya başladım.Babamla çok ilgisi yok bunun bu kadar yaygınlaşmasında farkındayım elbette.Benim farkedip farketmemem de değil mesele aslında,aslolan şey bi şekilde var olması bu durumun.

Bi de ben farkettim ki,ölüm ne kadar da acı bişey olsa da kanser hastaları için bulutlara yükselmek.Babamın yüzündeki tebessüm öyle söylüyordu en azından.Ve hiç yalan söylemedi bana.


                                           
 Her neyse,


                                            ''Hayat güzel.Kuşlar uçuyor.''




0 yorum: