Hayırlısı Olsun.

 Yaptığım işlerin sorumluluğunun sadece kendime ait olduğunu,birilerini sevmenin de sadece kendi sorumluluğumuz olduğunu kabullendiğim gün anladım.
Ondan beri de daha az hırçınım.

Hayatında bir şeylerin eksik olması bazı dengesizliklere sebep olabiliyor.Benim epey büyük bişey eksik.Ne kadar yaşarım bilmiyorum ama gelecekteki fotoğraflarımda biri eksik.
Ve ben dengesizim.

Çokça insan tarafından yargılanıyorum belki de.Garipsemiyorum bunu.Bişey de beklemiyorum kimseden.Sadece beklentileri karşılamaya çalışıyorum elimden geldiğince,mümkün olduğunca normal davranmaya.Kimsenin üstüne de gitmiyorum bi süredir,anlatamıyorum bişeyleri çünkü.

En sevdiğim şey kahve eşliğinde bi dost muhabbeti.Daha da kıymetli artık bu muhabbetler.Çünkü artık eskisi kadar sık görüşemiyoruz öyle kimselerle.En ufak bi görüşme fırsatını bile kaçırdığımızda üzülüyoruz.Ben üzülüyorum.Büyüdükçe farklı farklı ve artıp biriken yüklerimiz oluyor.Kendi derdimizi o kadar yoğunlaşıyoruz ki..Ha bi de içinde bulunduğumuz sistem bizi farklı farklı yerlere atıyor son bi senemizi de tamamlayınca.Oysa Ankara'dan da,lise ve üniversite yıllarından da kopmak ne kadar zor soran olmuyor hiç.

Hayırlısı olsun.

0 yorum: