Konuyla Alakası Olmayan Endülüsler

Endülüs Emevi Devleti diye yazsa da endürüst emevi diye okurum ısrarla.Acaba o devletin en dürüst adamı kimdi?Siz düşünmezsiniz bunu.Kimse düşünmez ben dışında.Ben hep saçma sapan şeyler düşünürüm.

Otobüste en arkada otururken hızla bi önümdeki boş koltuğa doğru gelen bereli ve gocuklu adamın,cebinde olan sağ elinde bir silah olduğunu ve bana çok yaklaştığında hızlıca çıkarıp beni vuracağını düşünürüm.Durduk yere,sebepsizce,sıradan bir gün sonunda o otobüste ölebileceğimi düşünürüm.Bir adama sarıldığım sırada öksürük krizlerim tutarsa,kendimi son günlerini mutlu yaşasın diye şefkat gösterilen 3 aylık ömrü kalmış bir kız gibi düşünürüm bazen.Pek iyi şeyler düşünmüyorum galiba.Peşin hükümlü olmayalım ama bunlar sadece düşündüklerimin bazıları.

Şimdi yine çok alakasız ama düşündüm kii bir şeyin tezatı varsa kendisi de vardır.Siyahın var olmasının nedeni beyaz mı tam emin olamıyorum pek gerçi ama yine de bir şeyin sonu olabilmesi için başlangıcı olması gerekliliğini savunuyorum.Ve o şeyin sonunun olmaması için de başlangıcı es geçmek gerektiğine inanıyorum.Bu yüzden teğel,ön yıkama ve ön sevişme çok önemlidir.Başlangıca epey yakınken sona oldukça uzaktır.

Ve cidden Endülüslerin bu konuyla hiç alakası yok,endürüstlerin belki ama Endülüslerin yok.

0 yorum: